Hvem er vi
Vårt team

THOMAS JOHANSSON
Daglig leder og strategisk rådgiver
Thomas har arbeidet innen reiseliv i over 20 år, med erfaring fra privat sektor og offentlige organisasjoner – både på lokalt, regionalt, nasjonalt og internasjonalt nivå.
Thomas brenner for gode gjesteopplevelser samt utvikling av bedrifter og organisasjoner innen reiseliv, noe han har arbeidet med de siste 10 år som daglig leder på Visit Swedens kontor i Oslo.

HANNE MARIT TOBIASSEN
PR-ansvarlig og kommunikasjonsrådigver
Hanne Marit har tidligere jobbet som PR-rådgiver for Visit Sweden i 2,5 år. Hun har mange års erfaring med tekst- og innholdsproduksjon fra både Visit Sweden og hennes egen blogg, Sekk og Sandaler.
Hanne Marit har et bankende hjerte for reiseliv, visuell kommunikasjon og destinasjonsmarkedsføring.

INGEBORG LINDSETH
Kommunikasjonsrådgiver og økonomiansvarlig
Ingeborg har stor interesse for visuell kommunikasjon og har mange års erfaring med både webutvikling, innholdsproduksjon, sosiale medier og markedsføring. I 2016 ble reisebloggen hennes, Hamacareise, kåret til Norges beste reiseblogg, og hun har reist til over 70 land i verden.
Samarbeidet med turistkontor og privat turistnæring i ulike land, samt PR-arbeid i Visit Sweden, har gitt henne god forståelse av hvordan turistopplevelser formidles.
Våre svenske partnere og deleiere
Svedest (Svensk Destinationsutveckling) er et svensk firma som de siste ti årene har jobbet med svensk destinasjonsutvikling for næringer og bransjer som er med på å skape attraksjonsverdi for Sverige. SveDest har et hovedfokus på besøksnæringen og de tema og produkter som posisjonerer Sverige utenlands. De har utviklet fremgangsrike forandringsprosesser, som bidrar til å gjøre svenske destinasjoner til attraktive reisemål.
Om Nordest
Ønsket om å utvikle og formidle unike nordiske reiseopplevelser, er noe vi har til felles alle tre. Vår bakgrunn fra Visit Swedens norske avdeling gjør at vi har ekstra god kjennskap til den svenske besøksnæringen. I Visit Sweden har vi bidratt til å øke verdien av det norske markedet markant. Anslagsvis har over 3000 arbeidsplasser blitt skapt i Sverige ene og alene på grunn av det norske markedet.
Med Nordest ønsker vi å videreføre arbeidet vårt i Sverige, og samtidig rette oss mot nye partnere som ønsker å sette fokus på spennende skandinaviske reisemål.